måndag 15 mars 2010

THIS IS MY LIFE

Det är tungt. Det verkar som att jag åkt på magkatarr, magsår eller något liknande.. Stressad över saker, kroppen mår inge bra.. Det bränner och svider i magen min. Värst är på morgonen. Vaknar upp av hur magen känns som den ska brinnas upp, alla känslor fumlar runt.
Det dalar så. Har hela livet framför mig, det är nu mitt liv börjar en ny resa. Ändå känns det som att allt försvann. Tungt. Men varje dag är lättare, så är det ju. Idag har jag mycket planerat och stressigt schema. Sköööööönt. Slipper tänka och känna efter. Bäst så.
Alla mina vänner, ni är underbara. Ni gör allting så mycket lättare, verkligen allt. Ni är fantastiska! :)

Cause this is my life, my friend, and this is my time to stand
Cause this is my life, my friend, and I can’t be no one else

2 kommentarer:

jenny sa...

<3

Danielle sa...

Hör av dig om du behöver mig baby.