lördag 27 mars 2010

BUZZ BUZZ


Shiit, jag är helt trött fortfarande i kroppen. Det som är bra är att jag inte längre vaknar av mig själv kl 7 varje morgon, oavsett när jag la mig dagen innan. Nu väcktes jag av Madelene på donken, fick en tid av henne 13-17. Wipps, så försvann min lediga helg. Jobbade igår, idag och imorgon. Sen kör vi måndag, tisdag, torsdag, fredag, lördag, söndag :)

Igår efter jobbet hände jag med Rasmus. Han köpte massa snygga kläder men jag fick nöja mig med en ny klocka. Sen hängde vi hos Marcus, käkade pizza, tv och spelade Buzz. Var planerad utgång men vissa av oss var fortfarande bakfulla eller slitna. Känns som jag legat och snoozat hela natten, massa fyllesamtal och sms som väckt mig. Men ikväll blir det allt ett glas vin, eller kanske två?
Nu ska jag in i duschen och iväg på jobbet. Ikväll blir det god middag med Jennie sen får vi se vart jag tar vägen!

Inga kommentarer: