måndag 8 mars 2010

MALIN MIN MALIN

Då var det ny veckan igen då! Denna vecka har jag bestämt för att den ska bli superbra. Kommer det några motgångar, då vänder vi det till något positivt?
Jag fick en sådan glad nyhet igår! Malin, mina kära älskade Malin Carlsson som numer är bosatt i Paris sen några år tillbaka, är hemma i Sverige. Hon skulle överraska mig på telefon igår, men ringde ifrån Dolt nummer, jag svarar aldrig på sånt. Så det vart ju genom faaacebooooook som vi fick kontakt igår. Men vi ska iallafall ses senare idag och jag är så glad för det. Kunde inte blivit en bättre start på veckan ♥

Nu vid ett ska jag träffa min terapeut. Ska slänga i mig mat i magen först annars kommer min mage ta upp hela samtalsämnet och det är inte värt 600kr/timmen!
Ha en fin måndag!

Inga kommentarer: