söndag 7 mars 2010

MYSSÖNDAG

Godmorgon på er!
Idag fick jag frukost/lunch på Burger King. Berättade påvägen dit för Staffan att jag bryter mot min regel, Inte gå ut osminkad och framförallt nyvaken. Det är något som jag hatar. Finns det något annat tillfälle då man känner sig sóm mest fulast? Så det blev solglasögon på.

Just nu ser jag på Familjen Annorlunda på tv4. Blir skrämd och tycker att det ser ut och vara så sjuuuuukt jobbigt med 8 - 11 ungar. Jag ska ha MAX tre ungar och det är verkligen max. Helst skulle jag slippa födseln, trotsåldern och puberteten :)
Hårfärgen jag har på kortet vill jag ha igen, det får bli snart!
Nu ska jag fortsätta kurera mig i soffan. ♥

3 kommentarer:

Linda sa...

Underbart faktiskt! :) Vart du ute i helgen?

lolo sa...

Ja, vi får väl se. Får ringa och kolla om ja kan boka bord!
Plugget går bra - än så länge. Är du på Tempel och jobbar eller vart håller du hus? :)

lolo sa...

Ja, jag får ta mig en funderare! :)
Okej, trivs du på donken då?

Jag pluggar mest, men jobbar på busstationen varannan helg och under sommaren, så det är gött att ha ett extrajobb. Bor kvar på kronoparken, gött att det är nära till skolan men när den är slut vill jag nog inte stanna kvar. Haha. Vart bor du/ni?