måndag 15 mars 2010

KEEP ON WALKING

Äntligen! Äntligen hade jag 5 underbara timmar. Det var så skönt att få jobba, komma bort och bara få vara. Inte behöva tänka eller känna efter. Bara få koncentrera på jobb och arbetskamrater. Vi hade så roligt! Så himla glad över att jag har sådan förstående arbetsplats och arbetskamrater.. Vet inte hur detta skulle gått annars.
Men det var så roligt förut, vi skulle förklara för en kille som enbart förstår engelska och som jobbar i köket på Mcdonalds. "No Senap, no gurka and extra ost on!" Vet att vi på Mcdonalds är hjärndöda, kan inte sköta vårt jobb, att vilken ärthjärna som helst kan jobba här, men såhär kan det faktiskt gå när alla är lite stressade. Haha, roligt var det :)

Nu ska jag lägga mig i min underbara Hästens och läsa skvallerblaskor och må gött.

Tack för en fin måndag!



2 kommentarer:

Anja Tidman sa...

Den är klassisk.. ;) Men oftast lär sig de engelsktalande gurka, ost och senap ganska fort.. ;) Hoppas allt gick bra, saknar er allt litegrann.. Får nog ta ett extrapass någongång när det är roligt folk på jobbet!

Therese sa...

hehe Ja de är klart :)