torsdag 25 mars 2010

AJ

Jag har så ont. Det gör ont precis överallt, i varenda led jag har. Huvudet spränger, ögonlocken bränner och fötterna värker.
Hela dagen var lugn och fin tills helvetet bröt ut.
Det var helt sjuuuuukt, jag säger det igen, det var helt sjuuukt med folk på jobbet ikväll. Som om Mcdonalds var nyöppnat eller något.. Slog nästan mitt rekord i parkerade bilar som väntade på mat. Kom upp till 10 bilar ikväll. Mitt rekord ligger på 14. Dock syntes inte det på försäljningssiffrorna, då vart det nästan skrattretande.. :)

Det roligaste var att när jag skrek på Jocke att han fick hjälpa mig att packa ihop maten till alla parkerade bilar, då bad han bilen vid stolpen att dröja. Alla fick säkert dröja i ca 10-15 min. Sen fick vi veta att han vid stolpen hade kört fel/ångrat sig så han fick med andra ord sitta fast i kön. Så tänk på att ni kör rätt inte hamnar fel som han, haha.

Nu har jag försökt äta lite mat. Vägde mig imorse och vågen måste vara trasig eller något. Har rasat i vikt, vägde så lite att jag fick en chock. Så nu har jag ätit lite rester och ska snart sova. Tog en extratid imorgon, 07:30 - 11. Fin den!

Inga kommentarer: