onsdag 4 november 2009

LOVE-IS-IN-THE-AIR

Igår blev det lite Arena Bar häng igen. Peter gav mig en round tour i den nya nattklubben Tempel.
Det kommer bli superfeeint! Stort om inte annat.
Sen kom staffan så då köpte vi Sibyllamat.
Sen var jag och staffan uppe väldigt läääänge.
Vi hade ett s.k. deep talk, men ett väldigt bra sådant :)
Han lyfte mig i sitt knä så jag kände mig sådär alldeles liten, försvann i hans stora mysiga famn. Sen satt vi så och pratade och myste. Han kramade mig, pussade mig, vaggade mig så där som mamma alltid gjorde om du var ledsen.
Vet inte vad jag har gjort för att förtjäna en så bra pojkvän?
han har allt och lite till.

Nej fy vilket inlägg. Men jag är.. lycklig? Ville nog bara poängtera det.
Idag ska jag jobba på Mcdonalds, det var ett tag sen nu. Winnerbäck ikväll med, det lär dra folk. Hoppas vi får kaos på jobbet, då går tiden mycket fortare. :)

Inga kommentarer: