måndag 16 november 2009

BAD-ROMANCE

Så, nu har jag nog tyckt synd om mig själv tillräckligt. Jag lever, men min magvärk som jag skrev om förflyttade sig till musklerna eller leder? Har ont i hela vänstra ryggen, röven samt benet. Observera att det är bara värk på vänstra sidan. Någon som vet vad det kan vara får gärna höra av sig, för AT-läkare, kirurger m.m. har ingen aning.
Ja, jag har numer problem med att gå. Helt värdelöst är detta.

Igår fick jag följa med ut till Staffans mami och Mats. De har massa hästar men de klappade vi aldrig. God mat, jag lekte vuxen och försökte dricka kaffe, dataprat och sånt där. :)

Sen såg vi på 2012. Jag är besviken. Tyckte inte att de varnade ett dugg om vad som komma skall, utan övertygade oss om att BLI RIK SÅ ÖVERLEVER DU. Då kan du köpa in dig på ett skepp som ska klara allt! För där får alla som är något eller har råd, vara på.
Men överlag, ja den var bra.

verkar inte som att jag har slutat tycka synd om mig själv, gör de ett litet tag till.. :)

Inga kommentarer: