söndag 22 november 2009

BLONDINBELLA-I-KARLSTAD



Då var helgen förbi, men känner att jag har hunnit med mycket.
Idag har jag fått träffa Blondinbella och Nils, storstadspojken. Newz skulle intervjua henne så vi fick vara där lite tidigare. Båda var supertrevliga! Nils var exakt som jag trodde att han skulle vara. Fast, när vi hälsa på varandra så sa han "Angenämt, trevligt att träffas!".. De där första han sa vet jag inte riktigt varför han sa så? Kanske tror han att jag följer hans blogg? Blondinbella, Isabella Löwengrip frågade mest efter sitt läppglans, men hon verkar ändå ha alla hästar i hagen. Pratar väldigt fort och har inte fin hy. Men, de står hon för enligt sin blogg ;)
Det var sån hysteri när folk såg henne. Det var dansuppvisning i mitt i city och danstjejerna hjulade och gjorde kullebyttor utanför affären, bara för att få kolla in blondinbella. Folk skrek och började stamma. Så nervöst är det att träffa en kändis. :)

Bilderna är från Isabellas blogg, och jag kan stolt säga att jag har vart med på hennes sida nu. Jag står i bakgrunden i svart. Yää.

Har även myst med Louise, som är sååå duktig som orkar jobba med allt som hör till Tempel.
Nu, ska jag köpa kladdkaka till mig och Matilda.
Imorgon var det måndag igen...

Inga kommentarer: