tisdag 22 september 2009

SLUTA-RING-MIG-BEATRICE

Jag har ett problem. I lördags hade jag ett missat samtal, från göteborg. Jag ringde upp och det var
en Beatrice ifrån denna sida --> http://www.modellab.se/
Jag blev väldigt fundersam men eftersom denna Beatrice hade gått för dagen så ringde hon upp mig nästa dag. Tydligen så var min syster där förra veckan och blev fotad och hade skrivit upp mitt nummer. för jag hade tydligen sagt att jag var superintresserad av att få bli fotad och sminkad av proffs, yää.

Då är mitt problem. Jag har ingen syster. Men Beatrice lät så himla snäll och gullig så jag hade inte hjärta att säga det rätta, berätta sanningen. Så jag spelar med. Varför, varför, varför gjorde jag det? Jag borde verkligen inte ha sagt så. Nu har jag dem efter mig. Väntar bara på att de ska ringa på dörren...

(bild från Newz)

CO

3 kommentarer:

karro sa...

hihi, kuuul :) jag som trodde jag var din syster?! malin kommer fre-sön v.40. ta ledigt så vi kan styra utgång allihopa? :D

Thelander sa...

Men de är faktiskt bra! Vet flera stycken som varit där och blivit jättenöjda. :) Fick också samtal från dem, men var i Norge då så kunde inte. De slutade ringa efter ett par gånger utan svar. ;)

cristin sa...

Hehe okej. De började ringa idag igen så får väl ge dem ett par dagar! :)