måndag 21 september 2009

NYA KRAFTER

Då var man tillbaka. Kommer ta upp bloggandet för min skull, har märkt att jag inte är bäst på att prata om saker. Därför testar jag att skriva av mig istället.
Mycket har hänt, så mycket att jag inte ens orkar skriva det. Jag har raderat alla gamla inlägg, bad memories. Men en sak som är kvar är Mcdonalds!

Ännu en sak som är oförändrat är att jag återigen sitter här några dagar innan löning med 0 kr. Vad gör man för fel? Stackars Sandra fick bjuda på en glass idag, så illa är det.
Har även hunnit med lunch på stan, Bergvik och sitter nu hemma med Sexy Bitch spelandes superhögt!

Bara så ni vet så kommer inte detta bli någon fashionblogg, inga dagens outfit m.m. Blir tyvärr bara om lilla asian Christine :)

Heja Färjestad!!


CO

2 kommentarer:

Anonym sa...

Din är en av två bloggar jag läser :)

/Håkan

Karro sa...

hihi, du är min asian christine? :D