måndag 25 januari 2010

LOAD-THE-CASH

Då var det löning idag, själv har man inte så mycket att hurra för. Blev inte så mycket till lön men pengar är inte det viktigaste! Idag har jag jobbat på Mcdonalds och man märker tydligt på gästerna när det är den 25e. De köper mer mat och är mer vänliga! Jag hoppas att våren är påväg och att sommaren inte dröjer långt därefter. Det är alldeles för dött på jobbet, det händer ingenting...! Jag vill ha kaos, långa köer och framförallt glad personal. Att man känner att vi jobbar ihop, är ett team. Men jag hoppas min jobblust kommer tillbaka snart så jag kan sprida lite glädje själv?

Ikväll ska jag äta middag på Tempel med Staffan, det ska bli mysigt :) Tror jag ska ta det vanliga, pepparrullade oxfilé m. potatisgratäng o bea :)
Jenny, lycka till i Oslo. Kommer saknar dig massor!!
Nu blir det till att betala räkningar samt röja i mina garderober inför flytten, nu är det nära! Till helgen flyttar vi till en 4:a i NWT-huset tills vidare. Sen i april kanske, så får vi tillstånd att flytta till den riktiga lägenheten :)

Inga kommentarer: