tisdag 19 januari 2010

JAG-VILL-BARA-SPY

Jag som var så hungrig.
Tänkte att jag skulle testa något nytt på menyn, men det skulle jag såklart inte ha gjort.

Jag testade friterade jätteräkor med glasnudlar och två såser till det. Det kanske bara är jag, men jag trodde friterade jätteräkor skulle vara något liknande som friterade lökringar som man får på Max. Alltså att de skulle vara krispiga.
Men nejdu. De kändes mer som lite kokade bara.. Jag blev direkt illamående, det smakade inte riktigt hundra. Maten var iallafall inte som jag hade tänkt mig. Där sitter jag superhungrig, men får in en maträtt jag blir illamående av. Den är säkert jättegod maträtten, men inte för mig..!

Nu är jag hemma hos mig och Staffan och ska ta mig lite laktosfri fil. Det är ett säkert kort.



På bilden: såhär ska friterade jätteräkor se ut. Mina såg ut som vanliga räkor :(

Inga kommentarer: