lördag 20 februari 2010

SHUT-IT-DOWN

Ja, vi gör ett till försök. Jag är ingen person som egentligen tycker om att skriva blogg, utan läser mycket hellre ca 47 andras bloggar istället. Men det är så roligt att kunna kolla tillbaka på gamla inlägg, vad man gjorde den dagen. Men iallafall.

Idag har jag inte gjort många knop. Vädret känns väldigt orättvist.
Det är knapp 25m från vår port till entren ner till Pixation/Newz studion, men vart ändå tvungen att mellanlanda på Random Brand. Varken såg eller kunde andas ordentligt för all snöööö! Pratade lite med Räkan, och begav mig sen på de sista 5 metrarna till Pix.

Skulle städa rent akvariumet där nere, det är så skitigt att det ligger en död fisk och flyter. Äckligt! Men jag har inga tidigare erfarenheter av fisk och akvarium så jag la ner det projektet för dagen. Vi åt mat på Templet och nu sitter jag här hemma igen. Ska egentligen vara hos Malin om en halvtimme men har inte satt på mig partystassen än.

Ikväll är det Tempel som gäller!

Partylåten: Pitbull feat Akon - Shut it down

Inga kommentarer: