måndag 22 februari 2010

FÄÄÄÄJSBOOOK!

Farina leggings By Marlene Birger 1099 sek.
Christine Olofsson gillar detta.

Har suttit och kollat igenom facebook nu på morgonen, den första av många för dagen. Så slog det mig att allt handlar om facebook. Inget sker på riktigt om det inte sker på facebook. Jag gillar facebook. Men vad är det som gör facebook så sjuuukt beroendeframkallande? Man klickar sig in på sidan flera gånger om dagen. Det är så fånigt egentligen. Se bara på relationer. Man blir inte ihop på "riktigt" om man inte ändrar relationsstatusen. Sen ska alla vänner gilla detta! Christine Olofsson har nu blivit ett fan av blablablaba. Christine Olofsson kommer att delta på blalala. Christine Olofsson har gått med i gruppen blablalaa. Gilla Gilla Gilla!
Sen det här med födelsedagar, nu ringer man inte eller smsar utan man skriver grattis på fäääjsboooook!
Christine Olofsson gillar detta.

Vid ett ska jag befinna mig hos mig terapeut. Möte numero dos. Idag ska vi nog prata lite djupare än sist, känns bra.
Christine Olofsson gillar detta.

Inga kommentarer: