onsdag 21 oktober 2009

STRÖMAVBROTT-I-STAN-JO-MAN-TACKAR

För den som inte är intresserad av Mcd behöver inte läsa mer.
Idag började dagen fridfullt på jobbet. Hann göra hela uppfyllningslistan innan jag vart avlöst kl 9.
Vid 11tiden bröt helvetet lös..löst? Strömavbrott i stora delar av karlstad gjorde att hungriga gäster åkte till mcd nobelplan.
Och jävlar, vad folk.
Det var bilkö ända bort till rondellen, har aldrig varit med om det. Jag och Anna hade Driven, och jag tycker vi gjorde ett fantastiskt bra jobb!!
Inne i kassan var kön ut genom dörrarna. Det var superkul! Inte en enda gång tänkte jag att jag inte skulle klara detta. Eller att Vi inte skulle klara det. Tvärtom, superkul! Bevisade för mig själv att jag jobbar bäst under press.
Nu sitter jag här och har ont i fötterna och rygg. Smällar man får ta.

Nu ser jag på Oskyldigt Dömd och hoppas på att mr zweN inte jobbar allt för sent :)
Förlåt, men livet ler just nu trots cancerbesked inom familj m.m.

3 kommentarer:

Annapanna sa...

Du rocka fett idag :)

Danielle sa...

Skit duktig som alltid, gumman! Om du behöver prata så är det bara att ringa, har alltid tid för dig! PUSS

MAJABAJA sa...

HAHAHAAH! Dog lite när jag läste Mr. zweN (testa och uttala det med tysk brytning,då blir det roligast..eller säg det i sängen, DÅ blir det roligast)..Nej nu var jag snöskig. I know you want me, you know I lav ya!