tisdag 27 oktober 2009

ALKOHOLFRIA-DRINKAR

Igår efter jobbet kom Maja och hämtade mig. Vi begav oss till Alfies och åt den godaste plankstek ever. Jag nästan ordagrant slickade upp tallriken :)
Sen gick vi till hörnet, Arena bar. Eftersom Maja hade bil så körde vi på alkoholfria drinkar, Klas blandade dom godaste av dem godaste. En såg ut som blod. Sen pratade vi om Klas big brother tid och så fick vi lite visdomsord.
Bredvid oss satt den äckligaste gubben av dem alla. Försökte vara rolig och ta majas saker, superkul.
Framåt småtimmarna kom även staffan upp, då åkte vi hem. Det fick räcka för denna måndag.
Men Maja, jag älskar dig fast det vet du ju redan. :)
Vi ger varandra bra energi.

Snart ska jag ner på stan och möta Isabel. Ska lämna tillbaka en tröja men vet inte vart jag lagt kvittot...




Inga kommentarer: